stress tapi macam tak stress

kadang-kadang rasa macam nak menangis bila terlampau stress..
nak marah orang tak boleh.. akhirnya marahkan diri sendiri..
aiisshhh...

tapi stress ni tak banyak sikit menjadikan aku seorang yg agak 'selfish'..
sebab apa?
sebab selalu nak jaga hati dan memuaskan hati orang, tapi diri sendiri sakit hati..
penyudahnya 'ahh lantak ko lah aku peduli apa janji hati aku puas'..
hahahah.. tapi dalam masa yang sama hati aku tetap rasa bersalah bila buat dia macam tu..
tapi kalau tak buat macam ni sampai bila pun apa yang aku nak aku tak dapat..

tapi percayalah 'selfish' aku bukanlah samapi (haa tengok, nak taip sampai laju2 dah jadi samapi, nasib baik bukan yamapi.. eh?) tahap orang nak memaki ke, bunuh orang ke..
i know my limit lah.. isshhh

konon stress ah tu... sighh..

3 コメント:

ashie023 said...

mung stress, aku tensen....wase nok makan sokmo 2 3 ari ni...berat nanang doh wase...adehhhh

frust frust

Shee said...

semua ok ok ke? kalau u ol yg kerja2 ni dah stress..apa lagi kalau orang yg x kerja2 lagi ni? lagi setereeeees banget tau... huhuhu duit duit jer kat dalam fikiran.. sob sob

xXrucciXx said...

@Ashie unni patut pon dlm blog byk gambo makanan n gambo org mkn je..kekekek

@shee sume benda kat dunia ni boleh jd stress.. nama pun manusia yg x pernah puas dgn apa yg dia dpt...

Related Posts with Thumbnails