Saya dan MIN

oh, it's been a long time..
lama tak update blog ni.. terbiar sungguh nampaknye.. bagaimanapun Jungmin dan KimJoon masih tersenyum di sidebar itu.. kekekekek^^

Maka, aku pun berjanji dgn diri aku nak update blog ni dalam minggu ni...(haa kan dah update ni, korang tgh baca kan? hehe) cehh, entri terperap tu tak jugak publish..(ah diamlah ko)

Takde ape sangat nak cerita, tapi ade benda nak cerita gak.. buat-buat cerita..deyyy berapa byk cerita daa.. ok2..
Rujuk pada tajuk entri ni, apa motif agaknye ek? kekekeekek
Ok, rasenye Kpop-fans yang mana kenal aku mesti tau siapa dari kumpulan mana yang paling aku minat kan.. heheheeh.. ye, tak lain dan tak bukan...
"sekshii tak I?"
SS501 Park JungMin

aku super bias ok dengan dia ni.. he is my inspirations and also motivators.. ok taknak cerita banyak.. NEXT!!
Aku juga suka Lee MIN Ho a.k.a budak kerinting dikalangan Geng Go, (ehem ashie unni :P) dan juga dikenali sebagai Gu JunPyo, heheheh
"maniskan senyuman I? ehe.. budak kerinting?"
(ye, ko memang selamanya budak kerinting..bwahahaha)

Sapa tak kenal SHINee?? Booooo...!! The only group yang aku takde rasa cam kurang minat dikalangan artis SM, hohoho.. ok actually I have this love-hate kind of fan with SM artists... Dalam budak2 SHINee tu aku suke kat MINho dengan TaeMIN... I wish these two are my little brothers, also the rest of SHINee boys.. heeheehee..
"noona..saye dah besar tau skrg..tp rambut menten mangkuk..ehe"

"baaa chaakk!!"

Aku minat giler satu kumpulan ni, T-Max. Tapi underrated sangat, sedihhh.. tapi suara memang superb ahh.. lagu sedap-sedap.. aku suke gak kat leader Shin MIN Chul.. (ehem lagi sekali kat Ashie unni ahahah), tapi sebenarnya suka lagi kat KimJoon, sebab err... (sila tgk kat sidebar sebelah kanan ni hahaha) Aku suke MIN Chul sebab suara dia sedap giler.. boleh jatuh chenta sioooottttt!!
"hai, nama saya Shin MIN Chul"

habis, apa kene mengena dorang ni dengan aku? MIN dengan aku?
hehehe... Untuk pengetahuan korang, arwah atuk aku pun MIN, MINhaj bin Sulaiman.. kekekekekeke (alamak takde gambar la plak T____T) cam dekat2 je orang nama MIN dengan aku.. LOL perasan..

Adakah aku kene carik boyfriend atau suami nama MIN juga? RazMIN, RozMIN, NazMIN, AzMIN, NajMIN.. apa2 MIN lah.. aishhh... sesiapa yang ada nama MIN tu dialu-alukan kalau nak masuk meminang ye.. EH????

Update 18/9/2010
lupa plak nak tambah.. ada lagi satu MIN, tak baru tak lama sangat.. dah lama sedar kewujudan dia, tapi kalau tak kerana drama baru dia memang tak amik port pun pasal dia.. huhuhu..
"ohh I termasuk dalam list juge? ihik.."

lain dan tak bukan.. No MIN Woo, bekas ahli kumpulan Trax, pernah belakon drama Pasta dan yg terbaru My GF is a Gumiho.. segala info lain tentang dia sila Google atau cr kat FB, bersepah-sepah ye..

Last sekali.. eheheheeh
Siapa lagi kalau bukan drummer paling cute sekali.. Kang MIN Hyuk dari CNBLUE, kekekeek.. uhh comel sungguhlaa, anak ikan terbaru.. kekekek.. rasa cam nk gigit je pipi dia nih..

Sapa2 ada nama MIN nak masuk meminang masih dibuka... ehhh?? HOI!! Merepek!! LOL

9 コメント:

hurulaini said...

kekeke....tak boleh blah perenggan terakhir...kekeke

for me, aku nak tambah seorang je lagi min...changmin...kekeke

xXrucciXx said...

nasib baik Junsu tu Junsu, bukan Junmin ke (eh,da nak sama plak cam jungmin) Minsu ke... kekekeke

sila abaikan perenggan terakhir.. sekian :P

Unknown said...

wjahhahhhahahaaaaaaaaaaaa
jap aku gelak dolu ye...sebab aku ternampak gambo...

mak aih..lamo eh x update blog weh..

xXrucciXx said...

gelak smpai tersedak.. kekekek..
tau xpe.. dah bersawang dah blog ni.. hoho

Unknown said...

a'ah changmin sorang lagik x masuk...
a'ah kan ari tu aku dah teradmire jap ngan nama atuk ko Minhaj..best gler nama....nape x ada gambo atuk ko????

kenape lah TMAX kumpulan underrated..ah lantaklah..asal suara dorang sedap..underated ke tak...janji rock..(rock ke?)
memang aku first time nengok Go TMAX tu..aku dah terjatuh cinta gler kat michul...siap buat bindeo..biasanye x penah aku camni...weird sungguh!!!!!!hahahhaha

moga2 jumpalah org yang nama MIN ye..kekeke..xleh blah btol ko ni

xXrucciXx said...

gambar arwah atuk tu yg soft copy takde, hard copy ade ler... kekekek

ituler pasal.. ambe pun terfikir gak mase tu, awat tibe2 cam minat semacam je kat minchul tu... jatuh chenta sudah rupenye.. kekekekekeke

hurulaini said...

kekeke...ambe pun tgk go t-max terus gila2 ngan bebudak t-max...ahaks...

weihh...awat tetiba masuk min woo ni...andweaaa....

waiem said...

Ambe nye MIN...Kang SuMIn (My Fair Lady)...kekeke

Min Min sapa punya nama binatang peliharaan ek...mcm penah dengo...

Mudahan mu bertemu jodoh dgn jejaka nama MIN...AMIN...hehehe

xXrucciXx said...

aigoo.. sume org dah gilekan T-Max, kalau dulu ambe sorg2 je spazzing psl T-max ni..skang ade geng.. kekeke


itu Kang SuMIN nama tipu,kene cr nama betul,ahaks..tp xpe asalkan comel..hohoho

o0o pasal jodoh tu err... saya serahkan saja kepadaNya...
:)

Related Posts with Thumbnails