JiHoo sunbae vs ShinWoo hyung








Aku memang dah lama nampak persamaan dorang berdua ni. Baru sekarang je nak tunjuk, sebab takde gambar yang sesuai.

Rupa ada la sikit hampir sama.

Bakat main gitar, pandai nyanyi.

Pandai wat muka seksi.. miahahahahah.. Tapi seksi lagi YongHwa sebab suka main bibir..

Berlakon drama dengan membawa watak yang lebih kurang sama. Sorang firefighter, sorang anjell. Kiranya penyelamat wanita lah..

Rambut dulu dan sekarang pun macam sama jugak.

Credit pic as labeled.

5 コメント:

han eba said...

mula mula, suka jihoo, tapi hati dirampas woobin. HAHA

so, saye suka SHINWOO :) HAHAHA

HuRuL_AiNi said...

ko ni mmg terer bab-bab mencari gambar...hehehe

ashie023 said...

sape rampas ji hoo, han?aigooo//hehhee

oh..dah ader dah muke dier nk dekat sama skit...tp manyak style lah sama..

waiem said...

dua2 besday bulan jun...(nak gak selitkan besday)

sorg sama besday ngn lee min ho
sorg lagi sama besday ngn kang waiem hiroshi...miahahaha

xXrucciXx said...

han - samela kite, jihoo tu mcm walking sculpture sgt..ahaha.. ishh, anak mafia ni jugak yg menarik perhatian..hohoho

hurul - kebetulan ade gambo lebih kurang same...hohoho

ashie - byk lagi sebenonye persamaan dorg ni..x larat nak expose kat sini..

waiem - nama xleh blah kang waiem hiroshi???? miahahaah

Related Posts with Thumbnails