SS501 Menari Lagu Hindi

Aku rasa korang dah penah tengok video ni. Aku lupe sapa nama penyanyi nih, tapi dia memang famous giler la. Lagu2 dia kadang2 aku layan jugak. Tapi video ni MBB telah melayu-merapukan lirik dia. Memang lawak abis....



Dan sekali lagi, aku teringat budak2 SS501 ni pernah menari lagu ni. Tapi taktau rancangan ape. Gelak besar aku tengok....



Hahahaha...
Kat blog Ashie boleh plak dia kata lagu U R Man tu rentaknye ada sikit macam lagu Tamil. Takleh blah betul Baby dgn Hyun Joong nih..dia sendiri menari dia sendiri gelak..hahaha

2 コメント:

ashie023 said...

wahahhahah..kenapa sejak dua menjak nih ss501 berkait rapat ngan India..ke dier nak buat projek Bollywood plak..??ahahha..x tahan weh bindeo..

xXrucciXx said...

ntah...ni ashie laa mule dulu nih..hahah

Related Posts with Thumbnails