Sejuk!!~

Sejak 4-5 hari ni, aku tido mesti guna selimut. Selalu tak pun. Sebelum ni aku tido siap bukak aircond lagi, kadang-kadang kipas pun aku on, tak pulak aku sibuk nak carik selimut. Selimut aku tebal sikit dari tuala mandi, besar lebih kurang cadar tilam queen size tuh haa.. Ape lagi, berselubung la aku, tapi dah tau sejuk taknak pulak tutup aircond. Apsal eh?

hehehe..buat ape dalam selimut tuh?? selimut besar-besar 'takkan pakai sorang je'..lalalala

Yang aku pelik bila time aku sejuk mak aku plak rase panas, bila aku rasa panas, dia plak kate sejuk. Pelik tau mak aku ni. Tu yang kadang-kadang aku panggil dia kulit buaya.. hahahah.. Dia tido kat bilik dia bukak aircond jarang sangat aku tengok dia pakai selimut. Bertukar-tukar deria rasa kah? Ni aku taip entri ni aku tengah pakai selimut jugak....erghhh!!~

I kat sini pun sejuk gak, selimut I lagi tebal tau..taknak join sama ke? hihihi...

(takleh blah dinding bunga-bunga)

*Ade jer gambar-gambar dorang ni relate dengan entri aku..kihkihkih.

6 コメント:

Unknown said...

ahahahha..sungguh x bleh blah wallpaper bunga2..

CUTEeeeee!!
meh kasik kat aku...budak yg lam selimut itu..ahhaa

xXrucciXx said...

hepppp!!
mana bleh....exchange bleh, wakaakakaak

HuRuL_AiNi said...

pinjam selimut....sini sejuk gak...hehehe...mcm best je selimut kim joon tu

xXrucciXx said...

pinjam selimut jee, jgn pinjam orgnyer... bwahahaha

*the person not included =))

HuRuL_AiNi said...

ekkk...bukan orang skali dlm pakej ke?hehehe

xXrucciXx said...

terms and conditions apply..
hahahahahaah

Related Posts with Thumbnails