Soksek @ GO - ShinWoo vs JiHoo


Sapa kat sini suka JiHoo sunbae?? Saya!!
Sapa kat sini suka ShinWoo hyung?? Saya!!

Ape motif soalan cam gini??? Hahaha..takde pape. Saje je nak buat kecoh. Aku nak bagitau yang Kim Hyun Joong dgn Jung Yong Hwa terpilih untuk jadi MC kat stesen MBC untuk rancangan Sunday Night.
Waaaaaaaaa....JiHoo senior dan JiHoo junior bertemu!! These two guardian angels who stole my heart!! Hahaha.. Tapi aku tetap setia kat ShinWoo ku.

Dorang berdua ni akan muncuk di rancangan Sunday Night untuk episod ‘Korea Ecosystem Rescue Centre, Hunters’. Katenyer, untuk episod yang ni, dorang akan skodeng Babi Hutan. Apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?????hahhahhah Hahaha..macam takde bende lain nak skodeng. Tapi ni skodeng bukan sebarang skodeng laa. Dorang ni bekerjasama dgn orang2 profesional untuk mengkaji spesis ni.
Selain angels berdua ni ada jugak orang lain yang akan jadi MC, dan rancangan ni katenyer akan ditayangkan pada Disember.

*ishh..gamba atas tu Shinwoo tak ensem! Sebagai ganti......

Ye, aku mmg hensem dan JELITA!

Baru sedap sikit mata aku nak memandang. Hahahaha...neway KHJ pon hensem gak. love

Edited:
Yang ambe maksudkan skodeng Babi Hutan tu sebenarnye camni, rancangan ni sebenarnye nak tunjukkan pasal penangkapan babi hutan kat daerah Kyungsan tuh. Sebab populasi binatang tu makin banyak, dan akan mengganggu ekosistem alam. Memang haruslah kene skodeng babi hutan tu sume kan. Hehehe...

Nota tepek kat dahi: Skodeng2 babi hutan tuh, jangan jadi macam Tae Kyung kene kejor dgn babi dalam You're Beautiful sudah..wakakakakakakgelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakguling

5 コメント:

Unknown said...

saya..saya..
saya minat..ahhaa

tulah yg aku pelik..tv show nyelah pelik2 kalu buat reality show..

kunun mengkaji spesis..ahah..bior bebeno nih yob..den klako dengo nih..pes time show camni..

waiem said...

Gambo Shin Woo kat atas masa PC, sebelum digilai ramai x hensem kekeke

Wah gandingan yang mantap...mesti babi utan tu bangga giler kena skodeng ngn mamat2 ensem ni...hahaha

xXrucciXx said...

tau takpe..ambe pon klako membace artikel tu, eh, lupe nak letak die nye full artikel..nnti ah..

kalo dah kluo rcgn tuh kang, ntah ape la caption2 yg kluo kat tv tu kang...mcm kat family outing punye caption yg ade KHJ dgn seungri tu xleh blah btol..
contoh: Fish - 'jihoo sunbae, pls catch me pls..'

hahahahah

Shee said...

Ada2 jer lah budak2 bedua nih.. aihhhs.. wahai Ji Hoo, wahai Shin Woo.. daripada ko skodeng2 babi hutan tu..cuba lah korang mari sini..skodeng kehidupan aku kat sini.. baru lahh thrill.. hahahahaha..

Ambe sukeeeeeeee....lahh.. now that reminds me of I haven't post who is my A.N.JELL.. aigogogo~

xXrucciXx said...

tau takpe..
mcm takde bende lain nak skodeng..cube la die skodeng peminat die yg salu stalk dorg ke...bloggers yg salu cite pasal dorang ke..(ahahaha, ni xleh blah btol)

Related Posts with Thumbnails