SHOPPING!

Huwarghhh! Satu hari suntuk aku takde kat rumah hari ni. Pagi2 lagi keluar uruskan macam2 benda. Semalam dgn hari ni aku excited sikit sebab ape yang ditunggu2 kunjung tiba. Dalam keadaan hujan tuh aku drive pegi Summit men'drop'kan diri kat situ untuk SHOPPING!!! (sakan kau nyahh) Sampai Summit aku gi soru (makan) dulu laa. Lapar giler dgn tak breakfast, perut aku berdondang-dendang di dalam...aishhh.

Jalan2 nak gi kedai makan tuh aku singgah kedai buku yang aku biase pegi.

Aku: Amoi, Epop baru tak sampai lagi ke? (sambil menunjuk Epop 1st)
Amoi: Aaa..belum la. Taktau kalau sekejap lagi.
Aku: o0o0o..ok2.

Tension betul mak, penyudahnye aku beli ni jer....
Cover depan ialah 'Nama saya Rain'. Tak hensem langsung dgn rambut ghope itu. Hahaha.. Kadang2 je aku beli majalah ni, itupun kalau ade cerita pasal artis yang aku suka. Tapi kali ni aku beli pasal ada poster gabak..
Aigoo... MinHo-ah, ampun!! Muke ngko separuh aje. Tulaa igt ko hot sangat ke dok tengah2 tuh? Rambut dahla kerinting! Akekekekeke....(nasib ko memang hot).

Lepas tu aku nampak majalah ni ade highlight pasal chenta hati budak Ostolia tuh haa...
Ambek kau..gambo seksi tak hengat punye. *budakostoliasilajanganpengsan*

Dan aku beli komik ni sekali. Tak sempat baca lagi pun.


Jalan, jalan dan jalan lagi. Aku masuk kedai buku satu lagi. Kot2 ade Epop 2nd. Macam takde. Tak puas hati... Tengok lagi.. Bukak mata beso2blur...
Ahahhhh!!!. Jumpe pun!! Terselit rupa-rupanya di tepi2 rak buku. Tinggal satu je pulak tuh. Pelik? Kat kedai lain tak sampai lagi, kedai ni boleh tinggal last kopek je? Ape lagi aku sambar jer la.
Gumbiranyaaa hati ku. Kihkihkih..melangkah keluar kedai dgn senyuman sambil menuju ke gerai TomYam siam di depan kedai. Hahahahaha...
Semua majalah/komik aku beli belum baca lagi sampai aku update blog ni haa. Baru tengok2 belek2 jer.

*edited*
tengok page 81. Mesej aku keluar dalam majalah..hahahah (Rockafella tu aku la tuh)

Lepas makan, dengan hati yang masih 'gumbira' aku meneruskan misi untuk shopping sakan dengan membeli....
Saiz untuk kaki aku tinggal last kopek. Tanpa fikir panjang beli jer la. Murah kot. Hihihi:44:
Beli seluar jin..ehhh (ko jangan carik pasal, gile ke nak beli jin punye sluo) jeans dua helai. Tengok dari brand tag tuh, ni Pak Leman punye produk ke? Wakakakaakakak gelakguling

Ade yang tak best aku keluar shopping hari ni.... Kedai dvd yang aku selalu pegi tuh tak bukak lagi plak!!!! (mak tension lagi sekali..baru nak sambar cd/dvd berketul2) Punah lah harapan untuk membeli cd SS501 yang aku nampak hari tuh. Hopefully pasni aku pegi cd tu ade lagi. Dah murah kot!!!

Kasut Converse idaman ku takde saiz untuk kaki aku...biasa aku pakai saiz 7, tapi saje nak saiz 8..yang ade terus 10. Wakluuuuuuuuuuuuuuuuu! Ingat aku kaki gajah ke ape??? (tension sekali lagi mak...ahhhh period camni!)

9 コメント:

HuRuL_AiNi said...

apakah msg di muka 81 itu?utk aku ke? trima kasih - trima kasih....**prasan jap...haha***

p/s: mcm pelik guna chunjea....biasa org guna jeachun....hahaha

Unknown said...

omo..sian ke laling ke cut muke dier..ahaha..tulah sape suh duk tengah2..hawahaha..jahat tul ko..

"Ambek kau..gambo seksi tak hengat punye. *budakostoliasilajanganpengsan*"
aku rasa dier dah pengsan dah tuh...ahhaha..OH YAMAPI..

oh ske baca komik jugak ye..hehhe..samalah kite..

askhirnye mung berjaya jugak beli epop..betul ke ko nye dedication tuh..aku x baca lagik..balik ni aku baca ah..wee

xXrucciXx said...

hahaha..sume org tgh mood perasan nih =P~

gambar orang lain cantik je, kene kat junpyo terlipat dua plak, (tula buli lagi anak dara org sapa suruh)

komik ni kadang2 tgk cite jugak, nasib2 best...ambe terimejin komik Putera Biasa tuh kalo buat drama Kim Hyun Joong/Jung Yong Hwa/Lee Min Ho/Kim Kyu Jong/Kim Hyung Joon yang berlakon jadi putera tuh...ahahahahaah..nak2 scene peraturan 5 saat...xleh blah dowh.

alaa..tu msg biase jek..

keebalwaysbelf said...

aaaaaah,epop da klar,hu2!:D
nk beli jga,x nk lpskan peluang nie :)

xXrucciXx said...

beli jgn tak beli..hehe

Shee said...

Hahahaha! Tu jugak gelaran glamer ambe.. budak ostolia~ hahahaha :p

Ambe dah habis pengsan dah..ni tak cukup seksi lagi ni.. hahaha yang lebih dari tu pon ambe dah pernah tengok dahhh! mwahahahaha~ sila baca kotak last sekali dalam muka surat tang Trivia dia mengenai gambar erotik! hahahahaha sungguuhhhh~ I just wish that the editor won't mention it thoughhh.. aigooo.. coz now luka lama berdarah kembali.. hahahaha *usha folder yang content gambo tu* hahaha! pernah tengok ke? hahaha! :p~ jangan tengok kalo bawah umo yeee... hahahahaha :p

Unknown said...

dah tgk dah shee..hehhe..japanese actor like matsumoto jun dan sebahagian yg lain..perghh semua naked...

xXrucciXx said...

ahahaah..pelakon2 jepun yg lain pun dah tgk jugak..bukan dia je...
aigooo...ternganga abis tgk..akekekek

Shee said...

unnie, the recent one that inspektor gadget buat.. mwahaha! SEXXXAAYYY!

rucci, seb baik ternganga jee.. waktu ambe tengok ambe macam rasa nak terjun bangunan je..sayang punya pasal tak jadi.. hahahaha :p

Related Posts with Thumbnails