dia TAK penting dalam hidup aku lagi..tapi sampai MAMPUS aku akan ingat dia..

Tajuk entri cam bangang jer kan...hahaha.. Well, like I care...I may sounds harsh, but everything I do, there are reasons behind it.

*Pernah tak kau rasa kesian kat seseorang tu bila semua orang benci kat dia?
Ape yang kau rasa bila keadaan kau tersepit antara kawan baik kau dgn kawan biasa kau?

Pernah tak kau rasa kena khianat dgn kawan sendiri yang kau dah byk tolong dia?
Pernah tak kau tipu kawan baik kau semata2 nak lepak dgn kawan2 kau yang lain?

Ape yang kau rasa bila kau dah banyak tolong kawan kau, tapi bila kau minta pertolongan dia, dia sikit pun tak ambil kisah?


#Salah ke kawan dengan orang yang berlainan jantina?
Lelaki dengan perempuan tak boleh jadi kawan baik eh?

Kenapa lelaki ego dia nak le
bih besar daripada diri dia sendiri?
Kenapa depan aku kau macam malaikat, tapi belakang aku kau buat cerita macam-macam?
Mana pergi janji-janji kau? Aku ingat tu semua...kau ingat ke?

Kau minta tolong dari aku, tapi lepas tu kau marah-marah aku..kau ni bangang ke apa?


*Aku bukan minta untuk dihargai orang..tapi pernah kau ucap terima kasih?
Bila keadaan aku tersepit, ko tau ape perasaan aku, janji kau rasa senang.

Kau khianat aku, kau tipu aku untuk kesenangan kau. Bila kantoi ko terhegeh-hegeh depan aku.
Aku tipu kawan baik aku, aku tipu keluarga aku..semua kerana kau!
Bila aku senang, sapa yang aku cari? Bukan kawan baik aku...tapi kau!
Bila kau senang, ada kau cari aku?
Kau sombong, bongkak, kau rasa kau bagus. Ade kau nampak tu semua?
Kau tak boleh menilai diri sendiri yang kau baik atau jahat. Tapi kau boleh fikir mana baik mana jahat. Orang tegur sebab orang sayang..tapi kau degil..aku bosan! Pergi mampus kau! Aku penat!

#Kau muncul dalam hidup aku memang tepat pada masa. Aku sayang kau sebagai kawan juga adik-beradik aku. Apa yang aku cari, ada pada kau.
Tapi kau tetap 'Adam'...apa lagi yang aku boleh kata.
Kau janji pada aku, tapi tak dikotakan. Aku tunggu sampai penat. Akhirnya aku jadi marah.

Kau berubah. Kau juga kata aku berubah. Aku berubah sebab kau berubah.

Peluang banyak kali aku beri. Kau tak faham. Aku serius, kau gelak...aku jadi putus asa.

Kita tak gaduh, tapi selisih faham...akhirnya aku selalu salahkan diri aku sendiri. Aku bodoh ke?

Terima kasih atas segala yang kau beri dan kongsi. Aku hargai. Kau tak lokek, aku suka. Tapi ikhlas kah kau? Selalu menjadi tanda tanya aku.

Wahai hamba Allah yang pernah jadi orang penting dalam hidup aku, walau kau tidak lagi penting dalam hidup aku, tapi sampai MATI pun aku akan ingat kau.

JunPyo: Sapa dorang tuh? meh aku ajar sket..dah lama sgt idup ke??
WooBin: Yo,JunPyo ma bro! chill la.. Kite ajar dorang buat cara kita biase2 sudah..Relax!

*Kite boleh ckp yg kite dah lupekan die yg memberi impak dlm hidup kite, tp igtlah sejauh mana kite nak lupakan die...sampai bila-bila pun kite akan ingat die. Bohong kalau kite boleh terus lupekan die, kecuali kite hilang ingatan buat selamenyer. We are just moved on and open up a new chapter in our life. Peace ya'll

**Lee Min Ho juga memberi impak dlm idup aku, sbb dia dtg M'sia bulan lepas, tgk dpn mata wehh, so aku akan igt die smpai bila2 la ek.. Boleh gitu?? Wakakakakak

4 コメント:

ashie023 said...

apo kono eh jang?sapo buek ko camni?camno tuh..kekkee..

sabo2 ye...
mmm..aku penah jugak kwn khianat diriku ini, take for granted..aku ni jenis yg ske sgt bagi mudah, nk tolong org,sebab aku cepat kesian kat org..tp bile turn aku mintak tolong,..uhhh xde nye nak tolong, larikkk aderlah..aigoooo.

per2 pong...bwk bertenang ye laling minho..jangan tembak org merata..ahahhaha

xXrucciXx said...

adela 2 org manusia tuh..
nk kate ambe baik sgt tu tidaklaa..mungkin ambe pun ada silap juga..tp bio ah..sbb da jd x penting..hihihi...

*ambe tau laling mu ikhlas nk tlg, tp takpe..WooBin dah suh die chill...sabo2...akekekek

Nakamura Kazuki said...

sabo2 rucci....sabo2......jom cool down dengan secawan nescafe tarik

xXrucciXx said...

mmg byk sabo ni, sabo sgtla..kalo tak mmg lame dah..huhuh

skang ambe minum kopi davidoff la senpai..cube la try..best wo0ohh...siyes tak tipu!

Related Posts with Thumbnails