Takde Tajuk

Sedapnye lauk kari mak aku masak ni..nyummm!!~

Eh, entri kali ni takde kene mengene dgn kari..heheh. Mase aku tgh makan tadi, aku teringat pasal sorang manusia ni. Dia suka sgt drama2 Jepun, Korea, Filipina, Thailand, mcm2 lah. Aku penah keluar dgn die nak pegi borong sume drama tuh. Tapi satu je aku hangin dgn die ni, cerewet pasal subtitle. Kalau Malay subtitle kadang2 kite bace pun nak gelak sebab perkataan bercampur2 kadang2 mcm bahasa Indonesia pun ye jugak. Suruh baca English subtitle taknak pulak...Bengang betul aku. Die nak Malay subtitle macam dalam TV tuh. Hangguk ko! Itu stesyen TV bolehlah bahasa nak proper punye! Hahahaha...Memang sebijik die kene dgn aku la time tuh.

Kalau tgk drama2 ni mmg aku lagi suke baca English subtitle, even drama Melayu kat TV pun aku baca subtitle kat bawah tuh. Aku bab2 bahasa ni mmg agak fail la sikit. Karangan BM pun tunggang langgang..hahahah. Tapi kalau membaca aku suka bahasa Inggeris. (Tapi tak jugak pandai..bolehlaa sikit2..padahal kat IPT English score <--poyo je statement). Sebenarnya tu jek aku nak cite..Hahahaha

Ok2, td aku masuk website Triple S Malaysia. Ade preorder album SS501 REBIRTH tuh. Yang special edition punye siap ade 100 pages photo book n poster. Harga dalam linkungan RM100 (to be confirm later). Arghhh!!! Kalau tak terbang RM600 hari tuh mmg dah selamat aku order dah. Cilakak betul laaaaa!!! Aku nakkkkkkkkkkkkk!! Cover album smart gile kot, dahlah dorang mekap smokey dark eyes!!! Time2 gini la banyak bende yg best2 kluar. Shit!!!! Bukan takde langsung duit, tapi pasal nak simpan untuk pegi S.Alam untuk Konvo. Cukup2 jer. Tension la mak camni.... Ade sapa2 nak beli tak??? Belikan dulu boleh? Nanti aku bayar balik. Huwaaaaaaaa!!~ Kalau ade bf kaye kan best, mintak je! Hahahahaha.. Serious aku nak sgt album tuh. Kalau dulu aku beriya nak sgt beli album Tackey n Tsubasa, sekarang SS501 plak. Hohoho..
Album T-Max takde jual ke?? aiyo0o0o...

*Ma, bila duit pencen nak dapat ni? Nak sikit..hehehehesenyumkenyit

4 コメント:

Unknown said...

alahai..kalulah pakwe aku salah sorang dari ahli kumpulan lam gambo tuh...sigh!!

Nakamura Kazuki said...

kari memang sedap..paling sedap tengok dalam citer jepun kari sama nasi putih je sungguh menyelerakan....pastu pasal cover album..no komen...amne hanya tau ur a man je...hehehe..lagu terselit dalam drama BBF...lagi satu kalau byfriend kaya..selalunya tua2 je..kalau muda2 susah skitla rucci sebab muda kita enjoyyyyyyyy..hehehe..memang tak bleh blah senpai ni

xXrucciXx said...

sabo ashie..akekek

kat jepun nasi lauk kari pun die jual dalam vending machine..heheh
alaa senpai ni, xnak la yg tua2 sgt..enjoy tu enjoy jugak, tp xnak la yg kaki enjoy kongkang tunggang terbalik..isk...

HuRuL_AiNi said...

nasi kari mcm femes kat jepun..ala2 macam makanan best je bagi diorang....hahaha

cakap pasal subtitle...hahaha...mmg la susah nak dpt subtitle melayu okay, aku pun kalau DVD ada provide subtitle melayu pun, aku tengok guna sub english gak...malaysia susah nak dpt subtitle okay sbb yg translate bukan melayu biasanya...tu la kita kena blaja bahasa asing...boleh buat part time alih bahasa...haha

Related Posts with Thumbnails