Minggu Tak Senang Duduk

Minggu ni jiwa cingu-cingu ku meracau-racau, kacau-bilau, meronta-ronta..ape lagi ek? Terkapai-kapai, terkontang-kanting..eh? Hahaha..Pasal 'fruit liver' masing2 nak datang. Mule2 Kang Ji Hwan, pastu mat bunga Lee Min Ho, hujung tahun ni plak Kim Joon kat Singapore. Aishhhh..
Tak senang duduk dibuatnya, kalau boleh mmg nak bersua dpn mata siap layanan VIP lagi. Hahahah...

Akan ada lagikah rombongan cik kiah? Adakah sejarah mungkin berulang??? Doakan saja semuanya berjalan lancar ye..amin.

Ade orang tu majlis konvensyen dia ditunda, boleh la dia sambut laki dia datang KL nanti. Hohoho.. Kebetulan aku ada kat KL time tuh, boleh la join sekali. JANGAN pergi 27/10 sudah, aku konvo weii time tuh.

Lagi satu ni Kim Joon a.k.a Kimchi (hasil gabungan Kim Joon + Rucci, kahkahkah..tolong la gelak) pun nak datang, tapi kat Singapore la. Aigoo..dah dekat dah tu, aku kat Batu Pahat je. Tapi takde plak passport kalau nak pegi pun. TAPI..TAPI kalau ade duit boleh je mintak tolong kawan aku tu buatkan.. Hehehe..kes yang ni kene buat baik sikit la dgn mak aku, sbb nak sikit duit pencen dia..bwahahahahahaah (gelak jahat):5::43::44:. Kalau tak dapat pegi yang ni pun, pegi konsert si dia yang satu lagi lah. Hujung tahun ni jugak..hehe.

9 コメント:

waiem said...

OMO terkejut tgk gambo no.3...kekeke

paspot dah turun rege..pi buat skrg...

xXrucciXx said...

hahaha..mmg saje letak gamba tu bio waiem bukak mate beso2..
eh, brp harga paspot skang?

sI tEDI said...

aku bawah umur. x boleh tgk gambar no 3. :P

xXrucciXx said...

ahaha, bwh umur la sgt..
tp dah tgk kan..kan..kan..
:P

waiem said...

paspot 2 tahun RM100

http://www.imi.gov.my/index.php/en/services/citizens/533-pma

hood said...

kimchi.. hahaha (akak tolong gelak) mmg lawak.. kiut

wat paspot skang sratus jek.. takkan duit raye dah abes kot.. buat je la, mana tau pas ni rombongan cik kiah gi korea ke..

xXrucciXx said...

betul 100????
wahhh, nak buat!!!!

duit raya dabes, tp duit lain ade..akekekekek

thanx for the info..:)

ashie023 said...

lober lober./..cute nye senyum yg no 2 tuh..kekeke/..

aigoo..debo tgk no 3..aigoo ..seksi nye...waiem keep ur hubby very very well ok..nanti aku rembat...ahhahah

xXrucciXx said...

aishh...musim snatching hubby org ke nih...aigooo..

haha sume tergoda tgk gamba no.3..ambe pun..
mmg sengaje letak gamba tuh..hoho

Related Posts with Thumbnails