Ini bukan PMS

Ya Allah ya Tuhan ku! Tabahkanlah hatiku, jadikanlah aku hamba Mu ini tenang dan jauhkan dari segala anasir2 buruk. Jadikanlah juga aku hamba Mu ini manusia yang beriman dan bertaqwa.

Taktau la kenapa lately ni aku nak marah je. Aku cepat cool kalau marah, aku juga cpt marah kalau tahap kesabaran aku ni melebihi tahap. Tension dowh!
Benda yg ditunggu2 tak dpt, benda yg dicarik tak jumpe2, mcm2 lagi lah. Rase mcm dipijak2 pale aku ni. Kalau aku buat sikit silap kat orang terus nak buat musuh. Kalau korang dah bace entri yg tajuknye agak biadap beberapa hari lepas mmg itu adalah antara masalah yg ade. Tapi bukan takat tuh aje..mcm2 lagilah.

Aku ni dalam pada marah2 tuh lepas tu mmg timbul rasa serba salah, tp kalau dah benda tu salah takkan nak senyum je? Lepas dah marah org aku kesian plak kt org tuh. Tapi pedulik lah kan, ape yg aku rase ni mmg aku simpan je dalam ati. PMS ke aku???
*bukan PMS = perangai macam setan tuh

Sakit kepala pikir. Dahla tadi aku TERRRRjahanamkan kete bapak aku, sampai nombor plate kete patah, bumper dpn kopak sikit. Sikit je!!! (tapi yg aku perasan, kete Savvy nih tahan lasak ah, terlanggar batu pon tak kemek, apetah langgar kete orang..kemek sikit je. Calar tu normal la.)

Rase cam nak gi kat pantai yang angin kuat giler tu, pastu jerit puas2.

Adik gua marah, so abg die pon marah laa! Lu jgn bikin kitorang panas!!

*taktau kenapa dr dulu aku suke berangan Nagase Tomoya ni abang aku. Hahahaha

5 コメント:

ashie023 said...

ooo..sabo sabo..hehe..

Nagase Tomoya peberet kak rozie ni..
ke idok?

Nakamura Kazuki said...

hahaha..jangan cepat marah rucci nanti cepat tua...orrr nagase tomoya...adalah group tokio...lagu besh diorang sorafune ost my bos my hero..dan satu lagi ost mokudono..tajuk lagu tak ingat plak...hahaha

xXrucciXx said...

ashie: mmg dah cukup sabo ni, siap urut dada ni ha..ahahah

senpai: mmg dah tua ni pun, akekeke..
lagu hitoribochi no haburashi ke? ke omae yo naito akannen?
lagu tuh mmg besh!!~

HuRuL_AiNi said...

yup...betul la nagase buah ati kak rozie....hehe

sabar rucci sabar,,,,sama la kita asyik nak marah2 je kan....huhu

lagu mukodono kalau x silap hitoribochi no habarushi kan....ambe ingat sebab maksud tu berus gigi yang sunyi....sungguh x boleh blah,,,,padahal x tengok lagi mukodono....hihi

xXrucciXx said...

cube kalau m'sia buat lagu kasut yg sunyi ke, sudu hilang teman garfu ke..mau kene kutuk..hahahaha

dulu tgk mukodono tu siap nangis2 bagai, feeling gile kt cite punye pasal..haha

Related Posts with Thumbnails