Dareka ga Watashi ni Kiss wo Shita

Naomi is an ordinary high school student who goes to an international school. One day, she loses her memory for the past 4 years. But gradually she begins to search for her identity, and even when her memory returns, she keeps on looking for her real self, and what she truly loves in life.


Maki Horikita

Katenye, untuk filem ni dia belajar Bahasa Inggeris bersungguh-sungguh. Sebab dalam filem ni 40% menggunakan Bahasa Inggeris. Wahhhh..Ganbatte ne!!
Filem ni diadaptasi dari novel karya Gabrielle Zevin tentang pelajar sekolah tinggi yang kehilangan memori akibat kemalangan.

Filem ni dijangkakan release October 2009. Tapi kat Jepun March 2010. Kat Malaysia ntah bila plak.

Pelakon2 lain seperti:
Kenichi Matsuyama

Emma Roberts

Kate Gorney

Anton Yelchin

Yuya Tegoshi
*awat muka dia cam Yuma si Vampire Boy nih? hehe

Cambest je citer ni, boleh aa tgk.

7 コメント:

ashie023 said...

awat muke Yuya cam Yuma??ahahha..cute sungguhlah bebudak japang nih..kalah wanita malaysia..ahahha..

ok cite nih nampak cambest jugak..suh axe carik ah...plingggg...ke tak kuor lagik?

xXrucciXx said...

aaa..ini movie laaa..
cite baru lg kot...
kt US release bulan ni..Jepun March 2010..
Malaysia taktau bile laa...

sI tEDI said...

rucci.. banje aku tgk wayang!

HuRuL_AiNi said...

ooooo....filem US....hebat...maki & kenichi...bravo dah tembus pasaran US....

tapi kan...

tapi kan...

yuya tegoshi.....rindu nye ngan ko....mana ko menghilang, buat filem US rupanya....huhuhu

sama ngan yuma, urm....dah nama comel, mmg lebih kurang je...hehehe

Nakamura Kazuki said...

rucci ambe dah baca sinopsis drama ni..cuma yang tak besh entah saperla mat salleh2 dalam drama ni..tak tahan maki bercinta dengan mat salleh kan...hahaha

Shee said...

OHMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Is this for real? Is this for real??? TEGO-CHAN is in it!! OHMO!! TEGO-CHAN, I MISSHH YEWWWW!! Ohmooo!!!! Tego-chan is going to be in a US movie? Seriously? OHMOOO!!!! I can't believe this....serious weeiii??? Ohmooo!!!!!!!! *jumping up and down* keterujaness!!! TEGO-CHAN!!!!!!!!!

ムゾンケ光 said...

tak sabar tgu gak cter ni..

Related Posts with Thumbnails