100

Entri kali ni adelah entri yg ke 100!! Entri pertama aku pada 7/12/07. Oh! Hampir 2 tahun rupenye aku memblogkan diri ku. Daripada aku taktau nak taip ape dalam blog ni smpai la aku rase cam ade je bende yg aku nak taip dlm blog ni. Hohoho..

Orang kate blog ni mcm diary kita jugak. Aku setuju dgn pendapat tuh, tp aku rase diary lebih personal berbanding blog. Aku taip ape yg aku rase nak taip. Aku kongsi ape yg aku boleh kongsi dgn org lain dalam blog ni. Dgn blog ni, aku rasa aku lebih jd diri sendiri berbanding dgn mereka yg kononnye memblogkan diri dalam ruangan 'social network'. Terasa mcm attention seeker je buat kat situ dgn mengharapkan komen2 dr orang. Ewww!!~

Baru aku kate td yg dgn blog aku boleh jd diri sendiri. Mmg betul. Mungkin pembace2 pernah membaca entri aku yg aku mencarut, marah, kutuk2 orang, sekaligus dorang cop aku mcm2. Kau sapa nak judge aku mcm2? Kau kenal aku ke? Aku ni manusia yg flexible (bukan sexual orientation tu eh), open minded. Kalau aku berkawan aku suka cara 'go with the flow'. Kalau orang baik dgn aku, baiklah aku dgn dia. Kalau org tu jenis cakap lepas dgn aku, aku lagi ckp lepas dgn dia. Asalkan orang tak cari pasal dgn aku.

Blogging, it is all about me & my life. Dgn blogging juga aku dpt jumpa dgn org yg sama minat dgn aku. Aku tak harap pun org nak membaca atau komen blog ni. It is up to you guys. Aku tak pandai berkata2 dgn menyusun ayat dgn struktur ayat yg betul. Asalkan org faham. Ade aku kisah tu sume.

Mcm2 emosi ade ketika memblog.... Mcm jugak muka mamat ni....
Selamat memblog!

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails