Mesraaaaaaaaa..!!!~

aku dah lame dah perasan gamba dorang berdua ni. Mesraaaaaaaa sgt! Cuma baru skang je aku nak post kat sini..cube korang tgk...
*Minho ah, kau merajuk dgn laki aku ke tu? Rileklaa..konon manje aa tuh..Poodah chit!!~

*Amboi...big hug nampak?? Muke cam excited jek..

*Kim Joon punye senyum cam senyum pakse je...

*Cessss..semacam jek gamba ni, boleh menimbulkan keraguan. Sikit je lagi tuh..sikit jer lagi nak ci....hohoho (walaupun gamba ni utk iklan)
Sampaila yang gamba ni plak...
Deyyyy..apa cerita ni deyyyy. Hahahahaha... Kalau kt M'sia buat cenggini mmg kene kutuk la weh. Terus jadi berita paling hot kat ruangan Siti Jarum. Akekekek
Ke nak pegi carik barang2 hantaran utk aku dgn Ashie?? Wakakakakak

*Ashie, knp dgn laki kau ni? Mesre sungguh dgn laki ambe. Ade pape yg tak cukup ke nih? Hahahahaha:2:

*Kat gamba ni tak pulak terlentok kat bahu masing2...Ish ish ish...

2 コメント:

ashie023 said...

mengatal ngan laki orang kenape nih laling....???ahahha...

xXrucciXx said...

itu ler pasal...
jeles aku..hohoho

Related Posts with Thumbnails