We Are The Champion!!!

Bosannyer hari ni (padahal hari2 lain same je). Aku tak tido malam nak habiskan tgk drama Hanakimi punye pasal. Woohoo!!menariAkhir2 ni aku byk tgk drama yg ade Oguri Shun berlakon, ntah kenapa. Kebetulan kot. Minat jugak kat die sejak zaman drama GTO lagi. Kalau die berlakon jd jahat rase cam nak lempang je. Hahaha gelakguling

Pastu sambung tgk SS501 DVD Special U R Man, baru abis dvd ke-2. Nanti2 lah smbg abes. Mate aku tertumpu kat Jung-Min je. Si comel-comel gedik itu. Sexy charisma katenyer..pade aku tak pun. Suke suke suke lovelove. Ade je aksi die yg nak menggembirakan mata aku bila budak2 lain buat muke 'stuck-up' jelir

Lepas tgk Entertainment Weekly & Happy Together, aku masuk bilik terus pasang Winamp nak dgr lagu2 sambil main game bodo2 windows nih. Cube tgk ape telah aku lakukan....
Hahahahaha...aku dgn Kim Joon menang wehh!! We are the champion!! (tetiba lagu kumpulan Queen keluar plak) Tak sangke mak, nyahhh!! Serious bosan gile, main game ni dgn name dorang tertera kat situ rase cam main same2 plak. Kat playlist tuh pulak lagu Empty Bet nyanyian Kim Joon berkumandang, cam tau2 je kitorang nak menang siap keluar lagu die.

3 コメント:

Unknown said...

muehhe..secara kebetulanlah pulok..ambe update pasal heroin hanakimi tuh, sebab adik aku pegi kedai cd td, bagitau dier beli DVD yng MAki blakon...

dan secara kebetulanlah plak..ambe pong dengo ss501 td lam kete kuat2..puas ati..sebab lam perjalanan nak balik umah amatlah nantuk..

x bleh blah tul...letak nama dowang lam game tuh..ahahhaha

xXrucciXx said...

haha,,elok sgtla tuh utk ilangkan ngantuk..

ituler pasal, name asal utk game tu cam skema jek, ambe pun tuka ler..
kdg2 tgk angin, agak2 rase tgh minat org lain ambe tuka lagi nama tuh..haha

Shee said...

hehehe.. ehhh laki ambe yang satu nih masuk post sini lah.. aigooo...oh my dear macho man!

-Shee Oguri- <--- unnie yg bagi nama tuh yek.. so jgn mare..hehehe

Related Posts with Thumbnails