Mari mengabiskan duit

Poyo jer aku nak bangun awal, sekali sedar2 je mak aku kejut dah pukul 11. Errkk.. Nasib dah bgtau die semalam aku nak keluar lepas antar die pegi sekolah. Mandi2 sume siap, keluar rumah. Pegi post surat, bank-in duit untuk bil konvokesyen dgn Waiem punye sekali. Senang ati dah takde bende nak bayar2 lagi bulan nihpenat sengihnampakgigi. Aku pegi Summit dgn niat nak cari DVD drama paper yg menarik, komik, majalah, buku2 yg menarik untuk dibaca. Tapi........ kedai yg nak dituju tutup pulak!!!tensionPusing2, tawaf satu Summit, naseb ade kedai lain bukak. Aku masuk kedai buku Popular... Aku jumpe ni...

Paham tak paham, sambar jer la. Gasak!! Dulu aku minat kat artis Taiwan pun gitu jugak..hehe. Pastu aku terus gi serbu kedai DVD yang ade kat Summit tuh, banyak je kedai, cume ade takde jual je drama2 yang aku carik. Yang biasa aku pegi tutup plak. Jalan2 tawaf lagi. Akhirnya aku beli ni....
Hanakimi tuh dulu tgk tak abis, penyudahnye beli jugak. Akhirnye dpt carik movie Hero tuh, berzaman carik baru jumpe, nak download malas. Dvd My Handsome Butler tu aku taktau best ke tak, tapi pasal ade Mizushima Hiro aku belasah jer la.
Last skali dvd yang tak disangke2 terjumpe. Dvd SS501 Special. Ingat nak beli yg original, tapi takde pulak. Takpelah, nnti2 boleh carik. (Muke Jung-min tetap manessssssss..suke suke sukelovegelakguling)

Berbaloi jugak keluar hari ni, dapat carik ape yang aku nak, walaupun kedai feveret tutup plak. Cisssss....

*Cube teka, 3 November ni birthday sapa??? fikir

5 コメント:

Unknown said...

oh lala...hanakimi...
manyaklah pulok ko memborong DVD...hehe

siap beli majalah lam bahasa korea..xpe x faham, asalkan ader muke jun poyo,dan geng2nye..ahahha

Unknown said...

oh lala...hanakimi...
manyaklah pulok ko memborong DVD...hehe

siap beli majalah lam bahasa korea..xpe x faham, asalkan ader muke jun poyo,dan geng2nye..ahahha

xXrucciXx said...

tu majalah bahasa cina laa..hehe
naseb kedai feveret tak bukak, kalo bukak lagi byk laa yg dibeli..hoho

HuRuL_AiNi said...

kekeke.....asal puas ati, beli je la....hehehe

my hansome butler tu mmg best giler....tahap hana kimi punya best....hahaha....hero, mcm dh khatam jugak...dia ada movie/sp episod jugak kan :)

xXrucciXx said...

yg movie Hero tuh ntah ek..tak brp nak sure..
tp suke ending jer mase dorg kissing tuh...hahaha

o0o best ek? ni yg x sabar nk tgk ni, nk khatam hanakimi dulu..=)

Related Posts with Thumbnails