peminat radio klasik nasional...!!~

blurry_rucci: penah bapak aku cakap pjg lebar..aku x dgr lgsung
Ash: anak derhaka
blurry_rucci: kalo dlm kete die patot paham aa kan
Ash: =))
blurry_rucci: bukak cenel radio ntahpape..bajet aku nk dgr skali la
blurry_rucci: kalo dr cni ke kl..spjg jalan tutup tinger
Ash: tabaik ko
blurry_rucci: abes ko sanggup nak dgr cenel radio klasik nasional tu 3 jam stret??
Ash: klaaaasik nasionalll
Ash: segalanya disiniiiiiii
blurry_rucci: =))
Ash: menggamit memoooooriiiiiii
Ash: =))
blurry_rucci: celakaa
Ash: ya tuan tuan
Ash: sekarang disampaikan sari berita penting
Ash: berita disunting oleh habibah yaakob
Ash: dari pusat berita nasional
Ash: =))
Ash: =))
Ash: =))
Ash: =))
Ash: =))
blurry_rucci: nmpk sgt ko layan cenel radio tu
Ash: kompem eksiden aku kalo dgr radio tu
Ash: takkk
blurry_rucci: sapa penyunting berita pon ko tau
Ash: aku blasah je la
blurry_rucci: ececec..belasah ke mmg btol
Ash: =))
blurry_rucci: nanti kang aku nk tido..bapak aku bgn..die bukak la radio kt sebelah bilik aku ni
Ash: semoga terhibur
blurry_rucci: aku dgr lagu kt henpon aa smpai tetido
Ash: klaaaaaaaaaasik nasionalllllllll
Ash: menggamit memoriiiiiiiiiiiiii
Ash: =))
blurry_rucci: mesti ko hapal kan lagu promo die
Ash: siket2
blurry_rucci: sudahlaa..siket2 katenye

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails