hanye kerana aku... and a best friend can be a worst enemy...

ok..i was hangout with sumone yesterday, watchin movies, bought sum stuff and blablabla...borak2 sume smbil mkn, she told me dat whom i preferred to called 'E' blaming me for all that matters between me and E..wtf!!..so mcm die x bsalah lgsung..lantaklaa..FYI we're both pon mcm da xtau knp dgn kitorg ni..gile lame sgt x bertegur n da x mcm kwn lg..sapa sangka kitorg dulu plg gile2 laa..salu je lepak same2...ahh!!..aku mmg da agak dr awal2 lg..mcm mane pon die tetap akan blame aku n sikit pon die xnak salahkan diri die or even admit ape yg die da buat...E told my fren that she felt guilty coz E dont even talk wif me..dahlaa gi trip same2 satu bas lagi..mane x die rase bsalah...dahla aku mmg saket time tu die laa org plg lama kenal aku dlm ramai2 tu sket pon die x tegur...plg aku bengang bole plak die tegur member yg dok sebelah aku yg lalu sebelah die n dpn aku..perghh!! rs terhina beb..kwn aku die leh tegur..pastu die penah kate aku lak sombong...wtf!!!..

ekceli die nk salahkan utk 1 bende kecik yg kitorg sendiri da lupe ape sbbnye...haha..mcm bodoh..tp aku mls nk kwn dgn org mcm die sbb aku fikir blk dr mule2 aku kwn die smpai skang ape die da buat kt aku..dahla penah tipu aku idup2 pastu kantoi dpn mata aku gak..still die buat derkk sket xnak mintak maaf even da kene tegur dgn aku..bkn skali, tp 2 kali....mcm2 lagila..nak menipu tp x pandai..
oklaa..aku admit aku ego..tp aku rs mmg ni la masenye aku nk tunjuk ego aku dpn die coz aku da byk sabar..aku salu bekap die dr dulu smpai aku penah gado dgn 'click' aku sendiri just because of that JERK!! and FYI E is also a SLUT!..x payah aku nk explain a-z..x perlu!! aku pon xnak mengaibkan org kat sini..furthermore, my fren told me JUST BECAUSE OF ME die xnak blk BP..hahahaha..what a joke..hanye krn aku...katenye sedih aa nnti tingat akula ape la..da mcm org bcinta plak kan nk wat statement camtu..so skang BP adelah suweeyy la bg die kan...ape punye bodo laa...ko nk blk ke ape aku kesah??? bak kate maknyah kt campus aku..'ape igt mak haddapp sgt??'...wakakakakak..tu ko nye pasal la kan...

anyway..aku x rugi ilang kawan mcm die..sbb aku rs aku mmg patot wat camtu..dlm hal ni...i forgive but not forget..aku maafkan pon x bermakna aku perlu bcakap dgn die or whutever!..mmg btol ckp org..a best friend can be a worst enemy..haha...

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails