terlepas cakap..terimela padahnye..[part 1]

dah bbrp hari ni aku rs cam x brp nk ok jek mood aku...nevermind aa, aku terus menjalani hari2 hidup aku mcm biase..so hr ni aku bgn tido, terdgr mak aku call seseorg tnye pasal rumah sewa..so dah konfem la dpt rumah tu..aku cam lega gile..xyah nk byk2 pk..so aku rs mcm da setel la sume problem kan..then aku inform budak2 yg xde rumah jugak..Y call aku, die kate die da dpt rumah plak, lupe nk bgtau aku, pastu aku call S..die pon cakap dah ade umah..dok dgn sapa2 ntah, baru tingat nak bgtau aku..then aku dpt tau plak yg si A pon dah ade umah..so penyudahnye bile da dpt umah, aku plak xde housemate...gile bengang aku..dulu ms sebok masing2 nk cr rumah sume siap kate kalo da dpt copkan utk aku blablabla...bile dah dpt umah masing2 wat derkk jek...arghh!!!!!!..mmg aku sgt hangin..bile aku nk offer time tula kate lupe la apelaa...sengal!!!..

aku pon xtau la nk dok dgn sapa...aku pk dpt la at least sorang nk dok dgn aku..yela 1 klaz kan..xpelaa...ade sorg lagi tu xde umah..tp aku xnak aa dok dgn die..die tu mmg bermasalah sket laa..aku mmg xleh msk kepala dgn die dowh...bile pikirkan blk..mmg rase saket hati..mcm nak maki2 jek..lepas satu satu masalah dtg!!!..kdg2 aku xleh nak tahan sabar dgn org2 kat sekeliling aku..tp bile aku marah sket lepas geram..sume tarik muka dgn aku,pastu cakap blkg..kate aku cpt marah la,emo la, ape laa...pdhal aku ni bukanla jenis suka2 nak marah n hentam org suka2 hati..
aku rs akula manusia plg penyabar skali..mungkin pasal tu la dorang pijak kepala..aku plak jenis suka pendam rase..maybe sbb tu la aku ade migrain..arghh!!! tp, tiap kali aku nak marah, aku salu ckp kat diri aku, xper2 sabar byk2, kdg2 aku x cakap pape pon, aku baru kerut dahi kalo org nampak da kate aku marah2 n ade yg takot nk ckp dgn aku...haihh..aku jd serba salah kdg2..ape yg aku patot buat??....

td aku msk satu konferens, ala geng2 ym dulu, dpt la imbau kembali ke memori lama..wahh gitew!!..and suddenly sumone entering da conference..ehem2..ni sume pasal aku cabar si mamat PLU neh..haha..si M ni dok diam2 je kat tepi, x bersuara..tuhan je yg tau ape yg tsimpan dlm ati aku..aku fikir kalao ptg tu ade sket 'gudnews' ke..hah! xde gak...alaa bukan aku haaddap sgt pon!!!!~..

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails