Weolls kene tag lagi!~

Hari tuh aku dah tag orang.. Ni aku plak kene tag lagi.. Ye, tenkiu so much Ashie.. Hahaha

segala macam 4 perkara

4 perkara dalam kepala anda :
1. duit (tak kisah la mata wang negara mana pun)
2. nak shopping beli baju
3. nak kasut high tops
4. I need a job!

4 perkara yang anda buat jika bosan diwaktu cuti:
1. ngadap pc sampai lebam sambil download segala apa boleh download
2. tengok wayang
3. lepak2 dgn kawan
4. tido

4 makanan kegemaran anda
1. Tomyam.. (kalau dapat siam mari..fuhhh lg best!)
2. Daging/Ikan grill
3. Kerang (masak pape pon sedap weh!)
4. Ape2 makanan yang mak aku masak

4 lagu menjadi kegemaran anda sekarang?
1. I Don't Care - 2NE1
2. Find - SS501
3. Because I Miss Your Heart - HwanHee
4. I Hope - FT Island

4 benda yang anda sayang?
1. PC (takde pc rase cam takleh hidup..wahahaah)
2. Handphone
3. Eyeliner (benda wajib pakai keluar rumah..hahaha)
4. Teddy bear kesayangan aku..huhu

Perkara terbaik terbaru yang berlaku kepada anda?
Lega, dapat potong rambut...

Perkara terburuk terbaru yang berlaku kepada anda?
Hilang kawan yang aku paling sayang dan percaya...damn!!~

Anda sedang ??
Taip bende alah ni laa..kan kene tag! Sambil2 keluar masuk dapur buat kopi o ais.

4 tempat perlancongan yang bakal anda pergi?
1. Segala pulau yang ada kat dunia ni.
2. Korea
3. Jepun
4. Khatam melancong 1 Malaysia

Anda ??
Seorang yang agak kasar..hahahaha

4 orang yang ingin kamu tagged?
4 je??? Tag semua orang yang baca entri ni...kan senang...hohoo

Hai uolls! Tag la I jugak...ihiks!~

2 コメント:

ashie023 said...

uh kat bawah tuh????damn u...hahaa

xXrucciXx said...

hahaha..comel tuhh

Related Posts with Thumbnails