OhSoRandom @ GO - Sapa lagi cun?

YoungSaeng
Cun jugak aku ni ek... comel siot!! (cakap dalam hati)

Maki Horikita
Apaa?? ada lagi yang cun dari aku? Sapa? Sapa? Sapa yang berani amik takhta beta?
(muka tetap menten ayu)

Hahaha..lebih kurang sama kan muka. YoungSaeng sangat comel ok!! Rase cam nak cubit aje pipi dia. Honto ni kawaii desuyo!!!!!

Park Shin Hye

Hilary Duff


*ape aku buat pagi2 buta layan gelak sorang2 pastu post entri macam ni?

5 コメント:

Shee said...

alaa..kenapa hilary duff? try lah miley cyrus... eeheeeh... taylor swift ke.. ahahahaha..

young saeng sungguhh tomeeeyyy!!!! *kiss him on the cheek* and blushh~

xXrucciXx said...

tgk muke park shin hye tu mmg terus terimejin hilary duff...tu yg terus search gambar tuh...hahah

aaaaa..tgk gambar youngsaeng tu mmg menjerit la aku...comel tahap dewa...dpt plak tgk Mp!ck utk whole episod yg die kene solek jd pompuan tuh..hahaah..kiyoptaaaaaaaaaaaaaaa!!~

ashie023 said...

aduhlah ...ahahhaha...ko make up jadik pompuan youngsaeng..aigoooo..sape bagi galakan kat ko nih??rucci lah ni punye keje.

Shee said...

:):):):):)

ambe sebenarnya hanya mampu tersenyuum baca ur komen tu.. i don't know... but i feel glad that he got this kind of love..iyalah kaan..ikut sejarah sebelom ni..dia pun bukannya ramai sangat peminat..semua orang suka ngan Leader and Baby.. ehehehe..

xXrucciXx said...

Shee - u know bile org yg terlampau pemalu buat something yg unexpected and brings laughter to people who see it..and i really laugh and scream like hell..hahah sgt geram dgn kecomelannyer..budak2 ss501 ni aku tak boleh letak sapa nombo 1 sampai 5..they are too like-able..huhu

ashie - hahahah..ambe suke je budak2 ni mekap jd pompuan..cantik sgt..jelita you...huhuu

Related Posts with Thumbnails