BuZZ @ Go - Invincible Youth

Aku suke gila tengok rancangan Invincible Youth ni skang. Memang terbaik la wa cakap lu... Tengok rancangan ni kadang-kadang buat aku rase insaf, rase kagum giler pun ye jugak. Suke tengok pemandangan kampung2 kat sane. Lepas tuh dengan life orang kampung kat sane yang menyara hidup dengan tanam sayur-sayuran, buah-buahan, jual makanan...macam2 lagi laa.


So yang kene buat kerja-kerja kat kampung tu budak-budak perempuan group idol ni, seramai 7 orang dengan Kim Tae Woo a.k.a Gom Tae Woo @ Bear Tae Woo. Hahahah... Dorang buat kerja bukan suka-suka ye, ada misi yang harus dicapai dalam buat kerja2 tuh. Kat sini kita dapat tengok dorang tu tak pakai mekap langsung, pandai buat kerja ke tidak.

Orang lelaki sapa yang layan artis2 Korea ni pun boleh la layan, boleh tengok aweks2 ni boleh wat calon bini ke tak, lepas tengok dorang takde mekap masih minat lagi ke tak...hahahahaah

The nation is currently witnessing the best days of girl bands!
Meet G7, a new group of girls that are emerging as a new culture icon. Members of some of the most popular girl bands find themselves at a farm village in the mountains. Check out the kind of farm life the girls get to lead! Watch the reality program, 'Invincible Youth', where idol stars experience all kinds of funny incidents as they try to adjust to provincial life.

Korang boleh tengok rancangan ni kat KBS World Astro ch303 Selasa 6.15 petang, atau ulangannye hari Sabtu 1.40 petang. Kat youtube pun ade kalau tak silap, tapi susah sket la nak carik yang ade subtitle.

Aku suka lagu untuk ending theme rancangan ni... Aku pernah dengar lagu tuh, tapi taktau sapa nyanyi... Gambar-gambar kat ending tu pun cantik gile..suke sangat!!



Akhirnya aku berjaya carik sapa yang nyanyi lagu tu..heheh



Aku kalau tengok rancangan ni tak gelak tak sah, ade je yang boleh buat aku gelak. Mak aku pun layan jugak rancangan ni, tengok dr 1st episod tuh...

*Ehem-ehem, Ashie. Ambe dah tengok dah episod yang ade MinHo SHINee tuh..hahahaha. Jangan jeles!!~

Credit: Soshified.com & KBS 2Tv

2 コメント:

Unknown said...

xpelah..layan minggu depan je...tsk

aku pong ske lagu mc fly tuh..

xXrucciXx said...

minho ensem sgt kt IY tu..hahahah
*berdarah hidung..erkk?

Related Posts with Thumbnails