Lee Min Ho @ Sg.Wang 2

Bertemu kita kembali dalam rancangan Lee Min Ho @ Sg.Wang bahagian 2. Misi kali ni disertai oleh aku, Ruha & Waiem..bertiga je ni weii! Penantian yang berbaloi-baloi..

 Wahahaha! Ada yang komplen tak sabar2 nak tgk, ada yang kata pasal aku upload satu gambar je kat previous entri. Kan aku dah kate aku bz, tapi aku taknak mengecikkan ati korang yang dah memang kecik tuh, aku upload jugak gambar2 ni dgn excitednyer..siap edit ni ha...Tgk puas2 ye..hohoho

Benda ni keluar pun semua orang dah jerit, termasuk lah aku. Hahahaha...

Andwae!!! Hahahaha..layak ke ko nak jadi Jandi dia?? 

Akhirnyaaaaa..beliau pun keluar. Masa ni aku rasa telinga aku macam dah nak tertanggal jer. Aduh..berdesing gila telinga aku weii..

Aaaaaaa, rase cam nak gugur jantung aku tgk dia senyum. Tengok betul2 depan mata kot. Minah kat blkg aku ni tak abis2 cakap 'ensemnye dia, comelnye dia.' Berulang-ulang kali. Yelaa aku taula die ensem!!




Oh, gambar favourite aku. Hahahahah

Cameraman yang pemalu ade di situ..Hihihi

Dapat tengok backside pun jadilaa..Kire okla dapat tengok depan belakang kan..heheh

Dia ni senyum aje sepanjang masa. Takde 1 saat pun muka dia tak senyum. Berapa banyak lipgloss dia pakai agaknyer. Dahla tulang pipi dia tinggi, mau tak lenguh sepanjang masa je senyum. Aduii..tapi memang aku respek kat dia la....

8 コメント:

Nakamura Kazuki said...

sempat makan kimchi dengan minh ho tak???heheheh

HuRuL_AiNi said...

uwaaa...domo arigato for the pics...hehehe....<~~ayat org baru menerima hakikat x dpt jumpa dia...huhu

neway, ko prasan x dia asyik tengok arah berlainan? dia tengah cari aku la tu...hahaha...bianhe oppa, ambe x dpt datang jenguk oppa, tu la suruh yuma tukar masa konvensyen unnie je...patut pindahkan skali ambe & unnie ke KL time ni...huhu

p/s: kecik ati org bw banner jan di tu kalau baca ni...hahaha

waiem said...

x larat sepanduk "i can be ur geum jandi" tu...kekeke

hood said...

smpt x soh kemslm kt kim joon mu? hehe..

kelakau minah kt blakang mu tu.. sure xleh nk pikir mende lain dah

ashie023 said...

bagus lah dier nih senyum memanjang...awet muda nih....ehhehe

xXrucciXx said...

senpai - ambe sempat telan air liur je dgn minho..hahah

hurul - ati die mmg dah kecik dah..so naseblaa..hahaha

waiem - itulaa pasal, smangat gile wat sepanduk camtu.

kak hood - kim joon yg suh minho kensalam kt ambe, sbb hr tuh minho tgk musical teater kim joon sblm minho dtg mesia..hahaahah

ashie - tau takpe..takde satu saat pon die tak senyup..huhu

Strobery.itu.aku said...

aaaaaaaaaaaa. this is soooo unfair. aaaa

xXrucciXx said...

uikkk..ape yg unfair nye??

Related Posts with Thumbnails