Ji Hoo sunbae!! (bukan nama sebenar)

macam tak percaya ape yang aku bace kat sini. Ade jugak yang aku bace kat chatbox blog Waiem. Dahla dtg mase bulan puasa! aduhhh..frust giler!! Bkn sng artis Korea nak bertandang kat M'sia nih. Geramnyer rase hati ku ini... Ji Hoo sunbae!! (bukan nama sebenar) akekekek...

Aku taktau nak cakap camne lagi, sama ada aku ni Loser, miskin, malang...atau....argh!! ape2 lah!! Dulu konsert Jay Chou kat KL, dah 4 kali die buat konsert kat M'sia ni, tak dpt pegi jugak. KOnsert Linkin Park pun tak dpt pegi. My Chemical Romance lagi laa. Artis Jepun dtg M'sia untuk perform kat RTM pun tak dpt pergi...aduhhh!!! Sume yang aku suke tak dapat. Geramnyerr!!!!

Lepas ni, ntah bile SS501 mau dtg M'sia lagi. Aku nak pegi Korea jangan haraplah.. Kekecewaan yang tak dapat dibendung! Kecewa aku tak dpt pegi konsert Jay Chou lagi teruk kot...erghh!!!

Kalau Waiem dapat pegi Khamis ni, mmg die bertuah laa..waaa nak jugak cd otograp dorang!! Aku sanggup wat ape saje! uhuk uhuk...
Kalu Lee Min Ho dtg Msia, agaknye ape motif??? Makan Dunkin Donut je kot..akekekek

2 コメント:

waiem said...

Insya allah la saya dapatkan cd kalu tak sold out...hehehe

xXrucciXx said...

kalo ade rezeki saya..mmg jasa waiem dikenang...
akekek..
insyaAllah =)

Related Posts with Thumbnails