Rawatan yang menyakitkan...

bile kawan baik kamu seorang artis, mesti banyak dugaan dan cabaran kan?:51:..eh, aku takde kawan baik artis, tapi ade la jugak kawan aku yg jadi artis, tak payah laa bgtau sape..sbb tak penting.
aku search video kat youtube, dgr lagu2 mp3, tgk tv:19:, online facebook, kadang2 setiap bende yang aku buat fikiran aku melayang ke mane ntah. Tiba-tiba telinga aku terdengar sesuatu, gini bunyiknya 'sbb orang sygkan kau orang tegur, so bila orang tegur, berubahlah'....errr, betul jugak. Statement tu mcm kene stepek kat muka aku..adeyhhh :bofu_47:.. dan seketika itu juga lah fikiran aku melayang....zoooooom screttttttttttttttccccccchhhh kat seseorang tuh...errr..errr. sumpah aku taknak fikir pasal die. Nak tau tak ape fikiran aku fikirkan? hahah cam ntahpape, fikirkan sesuatu yg kite taknak fikir....pasal dulu laa, ade org tuh buat silap, so aku tak suke ape yang die buat, dan mmg terang2 salah pon..so aku tegur laa...err..salah ke?:17:. Aku tegur sbb aku syg, tp tulah, setiap kali kene tegur, mesti die bagi aku silent treatment berbulan2. Aku mintak maaf pon die buat taktau aje. Aku tanye ape salah aku, kalao aku buat salah kat die bagi tau la kan... Tak jugak. Remains silent. Last2 aku yang sakit ati jadi giler :bofu_30:. Aku rela kene marah, atau cakap la ape je dpn mata aku walaupon tak sanggup nak dgr drpd kene silent treatment. Bole wat aku jd bengang sampai bangang..rase menyampah kat diri sendiri tau tak! :bofu_44:

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails