Ashraf Muslim lagi hensem dr Channing Tatum ah!

Semalam aku tgk movie G.I Joe kat MBO dgn member skolah aku Yun & Dayah..ni kes sangap giler la ni. Tiket kul 10.45 malam, smpai umah dah kul 1.30..TERBAEK! alaa mcm tak biase plak kan. hoh!~
Ade yg cakap cite ni nak compete dgn Transformers, yela sbb bawah satu toy label yang same Hasbro. Lantaklaa! Best gak ah cite ni, ade gak lawak2. Tapi bleh plak ade orang jakun dalam panggung 'huha huha' terlebih, pastu cakap2, gelak 'cam kelakar' sgt pon ade. Eh, aku byr tiket nak dgr sore jakun ko ke? Ntahpape.
Tapi aku rase cite ni mcm ade sket nak manipulate org asia la. Watak Storm Shadow yg dilakonkan oleh Lee Byung Hun ittew mcm tunjuk org Asia ni jahat jek. Pastu dan2 mati kene bunuh.. Lagi satu mamat tuh dahla org Korea, tp dalam cite tunjuk yang die dr Jepun. Dah takde org Jepun yang layak ke nak belakon watak tu. Ok lain2 aku malas nak komen, bukan tak reti..kang pjg sgt entri ni..leceh!

Kitorang blaja satu bhs dalam cite ni.. shoot/tembak dlm bhs scotland adalah 'Teine". sebutnya jadi 'Teghein".
Yun, Dayah, jom main teghein-teghein...wakakakakakakaak. Gelak smpai gempa dalam kete Yun..hahaha!~

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails