SOM

I used to rule the world...erghh..jgn berangan!! tu adelah lirik lagu Coldplay - Viva La Vida. Ntah kenapa aku suke sgt nyanyi lagu ni, bukak playlist je lagu tu aku play dulu.
Skang dah 10.59 pg, maknenye....sgt ajaib la aku bgn pagi kan. Hahaha, nape ntah mlm td ngantuk sgt kul 2pg aku dah tido pastu kul 4pg aku dah bgn sampai skang ni.

Owh, smlm aku pegi Square One Mal a.k.a SOM! Bukan Mohd.Som pak guard UiTM Melaka yeh, atau pun Makcik Som dan sebagainye. Ade pesta pelancongan ala2 Matta Fair, ala pesta kecik2 je (pesta sgt ke?) Saje tengok pakej2 cuti2 M'sia yang menarik, alah kalao dpt pegi pun bukan duit aku, duit mak aku lepas pencen. Mwahahah. Pastu bosan, igt nak gi tgk wayang..(apekejadahnya ajak mak bapak ko tgk wayang?) eh, suke hati lah. Aku bosan giler, dahla jarang tgk tv, kalo boleh hari2 nak tgk wayang, giler aku nih. Mak aku mule2 mcm taknak, pas lepak mapley tuh pegi tgk ape cite bes kat MBO. tgk punye tgk..dorang nak tgk Harry Potter!!! wuarghkahkahkah! takpelaa layankan aje. Tapi beli tiket hari Ahad bersamaan dgn hari ini yeh jam 8.15. Aku boleh plak lupe yang senior citizen half price. Chettt, senyum lebar lah orang tua itu laki bini yang pd mulanya berat ati nak membayor ataupun tiket sendiri2 bayar. Jumlah sumenyer RM19 yer. Cissskek btul. Hahaha

Weekend ni maybe aku pegi KL. (ceh KL la sgt, padahal USJ je) dah terbiasa la bongok! Bapak aku dah rindu beno nak tgk cucu die yg kudut ittew. SANGGUP! Mungkin jugak aku pegi Shah Alam nak jumpe member2..uwaaa rindunye korang!!
Tadi plak aku br lepas tempah Cheese Tart dgn Cupcakes utk nak bwk USJ sabtu nih, tak sabar laa..Serious sedap okeh!! Try la..Link die ade kat tepi ni (Cariklah sendiri..pemalas!!) Mule2 nak tempah utk suka2 makan je, tapi mama plak suh tempah utk Wedding Anniversary die dgn ayah..elok sgt lah tu kan.

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails