Nak Menipu Tapi.......Bodoh!

ok aku dah abis study sebenanyer. bila final sem kitorang yg senior ni kene campak luar..maksudnya duduk luar la tak dpt hostel. mula2 fikir geram jugak, dlm agreement diploma mmg duduk hostel 3 taun, tapi...................so aku dpt rumah sewa. sepatutnye aku 6 semester je, tp 'terlebih' pandai, jadi 7 semester..hahaha. bile semester akhir tuh dah kurang la budak2 batch aku sbb dorang dah grad on time, tp ade jugak saki baki budak2 yang same cam aku. dpt pulak jd housemate dgn junior (dorang part6 aku part 7). oklah tu..aku x kesah sgt sbb sume stok 'gadis melayu tulen'. yang aku menyampahnye kene duduk satu rumah dgn classmate aku yg mmg aku tak brp nak sebulu sgt. nama dia S. tp aku ni jenis manusia yang layan jek selagi die tak buat hal dgn aku, kdg2 borak2 la mcm biase kalau kene topik...tapi kat blkg die mmg kaw2 aku bahan la dgn housemate aku yg lain turut same x sebulu dgn die...hahahahaah.

citenyer camni, roommate aku sorang ni mmg every weekend die blk KL, kadang2 je tak blk, so kalau die blk dr KL tu kadang2 die bawak broadband kakak die, so sessi pinjam2 meminjam lah. alahh tak berkire sgt pun, die pun nak on9 gune pc aku..hahaha. so pantang je mase free mesti on9 pastu gelak2. kalau takde broadband kitorg pegi cc. bile dah ade broadband ni si S pun kadang2 pinjam. oklah tak kesah. tp makin lame makin menjadi plak..pakai berjam2. ade satu mase tu S ni takde klaz, die pakai dr pg dlm kul 11 camtu. klaz aku 2.30 smpai 4.30. smpai aku blk die x abes pakai lagi. melampau la kan. kadang2 bile die on9 saje je laa nk pinjam dlm 5 minit nak on ym kejap ke ape ke. saje nak test S ni. aku perasan die mcm nak tak nak je bagi. Eh! kau pinjam brg org boleh pulak berjam2?????? wtf!! pastu mase laptop die rosak, sebok nak gune pc aku n brodben roommate aku ni. pernahla aku on9 bia kejap pc tu on sbb tgh update antivirus, so aku klua tgk tv, dan2 je nampak pc free terus nak gune...aku pun dgn berat ati ckp...PAKAILA!

aku pernah dgr yang S ni nak pakai brodben jugak..(pakaila, igt aku kesah sgt???). aku msk la bilik die nak borak2 dgn kwn aku ni nampak die bukak laptop pastu ngeluh tanye2 'apsal on 5 minit pastu putus ek brodben ni?' aku saje malas nk amik port, sambil2 wat muke jahat dgn kwn aku ni. aku saje tnye brodben tu sapa punye? S ckp kwn die punye. tapi yang aku pelik, kalau kwn die punye knp mesti die yg beriya sgt call org jual brodben tu tanye mcm2. pastu S ni siap ckp kawan aku beli tak gune lagi, die kasi S ni pinjam dulu sbb kwn die ade brodben lain. WTF!!! kau nak tipu pun cariklah alasan yg logik akal..bodoh gile nak mati!!!! aku mmg dah agak die tipu. roommate aku ni penah test kate nak pinjam 10 minit sbb nak buat something, terus die kate brodben die buat hal la, xleh nak connect. tak lama lepas tu S ni masuk bilik gelak sorang2 dpn laptop..gile penipu!

aku perasan die kamceng dgn budak2 junior tuh, borak2 gelak2 bagai..annoying gile gelak die ok. menyampah! rase nak tampar je!!! so aku ni mmg tido lambat, sambil tgk tv aku layan la borak jap dgn junior aku. S ni dah tido. aku nampak junior aku punye laptop tu ade brodben S ni. dlm ati aku, cilake punye pompuan! dgn junior ko bagi plak pinjam. pernah jugak terdgr yg S ni offer kat junior ni nak pinjam tak brodben die. kat kitorg sikit pun takde. pastu aku terfikir balik, smpai ujung sem die pakai brodben tu siap bg pinjam org, mmg sah2 la die punye. pastu time borak2 dgn die plak, bole tak die terlepas cakap 'brodben aku dah ok dah' 'brodben aku abg aku pinjam'. tak ke bodoh bangang bin bahlul tu.
die fikir kitorg ni lupe agaknye kate2 die dulu..silap org la. aku ni mmg igt kalo org tu cakap ape je, lagi kalo duduk serumah atau hari2 jumpe. aku dgn kawan2 serumah lain ape lagi mengutuk mengumpat sume laa...buruk betul peranagai. mcm la aku hadap sgt dgn brodben die. pelik ah org camni. ni la namenye KEDEKUT BODOH SOMBONG. NAK MENIPU TAPI BODOH...hahahah

kelakar pun ade jugak...gile tak matang care die nak menipu..kesian!

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails