Fakta nih weii..

  • dlm blog ni aku takde reka2 cerita ke ape..ni yang mmg ade kat dlm kepala otak aku. ape yg aku rase, ape yg aku fikir, ape yg mmg terjadi.
  • ape yg aku post ni mungkin ada kene mengene dgn korang..same ade yang baik atau buruk. tapi aku pedulik ape..ni blog aku, suke hati la nak buat ape pun. kalau tak suke tak payah nak sebok2 bace. tapi aku tau korang mmg suke bace pasal org lain kan?
  • aku suke baca blog2 orang lain. so yang tersenarai dlm ruangan Updates kat tepi ni sama ada blog kawan2 aku atau blog yang aku suka bace. aku x pedulik org tu aku kenal ke tidak.
  • post entry dgn gunakan bahasa inggeris tak menunjukkan yang kau itu COOL.
  • post entry dgn gunakan bahasa melayu tak menunjukkan yang kau itu ketinggalan zaman.
  • post entry dgn gunakan bahasa yang campur2 tak semestinya melayu dan inggeris sahaja tak menunjukkan kau tu bodoh dalam dua2 bahasa.
  • dgn adenye blog tak semestinya aku tu 'attention seeker'.
  • dgn adenye blog, aku akan jadi diri sendiri. walaupun kdg2 aku gunakan bhs yang kasar, tak semestinya aku jahat. kau tak kenal aku jgn nak sebuk nak judge aku.
  • aku suke post blog ape yang aku rase menarik utk dikongsi.
  • aku rase blog aku boring, tapi ade yang sudah bace dorang gelak tak ingat.
  • lagu2 dlm playlist aku kat tepi tuh lagu yang aku suke dgr, mungkin juga artis yang aku minat, atau soundtrack mane2 drama dan filem.
  • gamba budak kecik kat tepi tuh adalah anak sedara aku. comelkan beliau?
  • gamba manusia2 bantut itam putih kat tepi ini adalah classmate aku kat UiTM. (gamba kecik so mmgla bantut)
  • kenapa aku pilih "Bukan Hati Jalanan, Di Bawah Rasa Normal" sebagai tajuk? sbbnyer hati manusia ni bukan sesuatu yang suka2 hati boleh dipermainkan, dan aku rase hidup aku tak seperti manusia lain penuh warna warni bukan mcm idup aku yang hari-hari bosan, bukan nak jadi mcm org lain, tapi tak boleh ke kalau aku pun nak rase mcm org lain rase?

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails