Infections..daymn!!~

aku terkene jangkitan!!! dlm tlinger lak tu..adoiilaa..
mula nye camni..aku xtau la kenape sakit2 kepala lately..lain mcm sket dr migrain..kene plak mase minggu2 final exam ni..demmm!!!~..blk dr exam CTU hari tu..tetibe aku jd cam org giler pasal tinger aku x dgr sebelah, kejap dgr kejap x..dgn gabra aku gi klinik, doktor pon cek, die kate ade jangkitan kuman..arghh!!! die bg ubat titik, antibiotik dgn ubat lendir, aku makan mcm biase la ikot ape yg die suruh..tp smpai laa ni x baik2 lagi..aduhh!!!..everyday housemate aku tlg bersihkan..nasib baik die pandai korek tinger aku...tp skang x teruk cam mule2 kene dulu laa...tp sakit kepalanye..aduhh makkk..tlg!!!! rs cam nk pengsan pon ade...biase la..bile da kat tinger mesti die efek pd lain2..arghh!!!..naseb x pekak..cume kurang pendengaran je..aduhhh!!!!!..sabo jer la...naseb skang da cuti..bole laa rileks2 sket...ADOIII!!~

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails