Raye ke?

Lame giler aku x update blog ni..xde mase okeh..mak bz drpd awal puasa smpai laa ni haaa..dok melaka ni pon bukannye ade internet..nak harap line dlm uitm tu mcm hampeh!! brodben giler mahal!!..
so cite nye mcm ni...raye kali ni pon xla bes..menyaketkan hati jek...smpai kitorg satu family kechik bebeno hatinye dgn mak cik aku sorang ni...nyampah nyahh..koser!! tobat aku nak blk beraya awal2 lagi...x balik pon xper..dr nyusahkan diri..gile mental la aku time tuhhh...kalo x kerana ade new born family dlm family aku ni..x kosernye aku nak blk ke sane..dahla tu, family kitorg ni kene layan mcm kitorg ni org asing je...tp x sedor yang lauk2 utk hari raya tu dgn tpaksenye masak utk 3 rumah yang lain tu kalo tak kitorg yg tolong, mampos smpai raye pon xde bende nak makan.....eeeeeEEEeee geram btol!!! rase cam nak nangis jek (ekceli da nangis pon)...aku bukan ape..kesian kat parents aku tu...ahh..malas aa nak pk!!!!

so kesimpulannye raye kali ni mmg x bes..dahla tu cuti sekejap jek..esaimen melambak!!!

**blog ini dihantar ketika berada di dlm makmal komputer..ahaks!!!

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails