Promo kedai sendiri

Gua rasa macam nak delete je blog ni.. asyik terabai aje..
errr.. tapi macam sayang plak..

ok lah nak promo sikit online store aku.. free advertisement kan.. wakakak
akulah kuli, akulah boss.. gasak lahh..

So sesiapa yang nak beli album artis Korea/Jepun, official merchandise ke apa.. boleh contact aku kat rockafella87@gmail.com ..jangan risau ORIGINAL ok!

Business belum nak berkembang sangat, baru test2 market jual plush toy dengan bag.. ada rezeki insyaAllah tak ke mana. Pelan-pelan kayuh dulu ye.

GO Kmusic Store a.k.a GO MY STORE <--ni nama gua dah register kat SSM. hohoho
Facebook
Catalog blog

 muaahhh^^

1 コメント:

UknoWana said...

wah! saya amat bangga! semoga berjaya...saya tringin gak nak merchandise TVXQ...ada yang murah?hahah (nk murah je..kekeke)

Related Posts with Thumbnails