Maxim



Siapa dia ni? Ahli Muzik? Lawyer? (Of course not like lawyer Jang..hhmmmppfftt)
Terasa cam terminat dia sejak tengok Heading to the Ground. Kawan baik YunHo, eh... Cha Bong Goon. Nama dia dalam drama tu Maxim. Dia sorang je foreigner dalam team Seoul-FC, semua taknak kawan dengan dia. Sampailah si Cha Bong Goon yang muka selamba kodok ambil tempat biasa dia makan kat Cafe Seoul-FC
Dahla 24/7 cakap english, mana lah Cha Bong Goon faham. Lama-lama jadi kawan baik pulak.

Tapi kenapa lah kau ni laki orang? Hishhh... Kalau tak boleh tambah untuk Love Collection.
Ahahahah.. just kidding...


Nama dia Ricky Lee Neely. Atau nama glemer Ricky Kim.
Mak dia orang Korea, Bapak dia Caucasian American. Patutlah hensem.
Pernah berlakon beberapa drama dan filem Korea.
Tahun 2010 ni dia muncul dalam drama JaeJoongWon keluaran SBS. Drama tu sekarang tengah ditayangkan.

*suka sangat tgk dia bila ada scene dengan YunHo.. sweeetttt!~

4 コメント:

Nawal Amalin said...

dy ni laki sape?

khai said...

hensem2..

HuRuL_AiNi said...

td opismate aku layan heading to the ground (aku la yg bagi dia)....terus aku decide nak layan HTTG ptg ni...aigooo...tambah maxim ni...makin semangat la nak tgk ni...hahahha

p/s: hiro pun laki org gak...simpan je dlm love collection....bak kata hong sister dlm URB ~'fans are people who love you but will marry other'....very the correct defination no?

xXrucciXx said...

aku dah kate, HTTG tu best, dah suruh ko tgk dari awal lagi, nanti kang ko tgk jangan emo plak kat lawyer Jang tuh... aku emo giler dowh tgk die..BENCI!!!

silekan tenung Maxim ni lame2..auwww

hiro mmg dlm love collection aku, tp xnak tayang macam kat sidebar nih.. ahahah..

mmg betul kata HONG sisters tu, aku rase die pon ade artis yg dia dok minat cam kite..ahahah

Related Posts with Thumbnails