My A.N.Jell is.....

Aku baru tengok drama You're Beautiful ni sampai episod 5. (ye, aku tau aku dah ketinggalan jauh ni) Tapi taktau kenapa aku feeling lebih kat scene ShinWoo makan dengan Go Mi Nam yang akhirnya Go Mi Nam lari keluar dgn Tae Kyung. Aku simpati giler kat ShinWoo...


Mesti dia rasa frust gila. Sabar jerla. Bagitau jer laa yang ko dah tau dia perempuan..aishhh. Sampai bila nak makan hati ajer. Tapi aku ade sikit TERRRR'imagine' yang scene ni watak ShinWoo dilakonkan oleh Kim Hyun Joong. Hahahah...

Paling takleh blah dalam episod ni si Tae Kyung tunjuk terer konon dia tau jalan2 sekitar bandar untuk balik ke studio. Tulaa suruh amik teksi taknak. Kotor katenyer. Giler freak dia ni.
Kerek betul. Penyudahnya pusing2 kat situ jugak 4-5 kali. Hahahahah..aku teruja betul tengok replika ice cream kedai tu. Macam real dowh!
Dalam episod ni jugak ada scene yang buat aku rasa cam nak gugur jantung tengok muka Tae Kyung.
Kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..!!!~ Kenapa comel sangat ni??? Tapi rambut takleh blah ah. Dah mcm Elvis Presley pulak aku tengok dia. Nasib ko sebaya dengan aku. Ye, tapi aku lebih tua dari ko ye Geun Suk..huhuhuh

Aku baca blog Shee tadi. Dia tanya Who is your A.N.Jell? Ok, aku pilih ShinWoo, walaupun aku suke tengok Tae Kyung. Huhuhuhu...
(perlu ke aku buat sepanduk 'I can be your Go Mi Nam'?) wakakakakakakgelakguling

9 コメント:

Unknown said...

ahahhahha..klakolah...aku nak buat sepanduk tulis A.N.J.E.L.L je...skali ko nak buat sepanduk 'i cn be ur go mi nam?"..muahah...bery the kelakar..

tp aku ske gilessss gambo geun suk yg senyum tuh..(yelah ..rambut je x bleh blah...ahah)

xXrucciXx said...

kalau die buat rambut ikat ciput tu kan ke lg comel..huhu

Shee said...

Psst..pssst... jangan beri spoiler banyak sangat.. member2 kita yang lain ada yang belum tengok lagi..chian mereka tau.. biar surprise gitueeee... hehehe..

So you watched kat ViiKii? Come on lah.. kejar ketapi lah.. ViiKii dah subbed pon the recent Episode 8! heeee..

Betul- watak Shin Woo sama ngan watak Ji Hoo sunbae- very the heartwarming~ macam buat kita senaaang jee kaan? Ambe pon macam- aii..mamat nih..'u can do it, but why didn't you?' sigh. -__-"

waiem said...

No problem, ambe suka spoiler lagi excited nak tgk...hehehe

Nakamura Kazuki said...

ambe belum tengok lagi you're beautiful sekadar layan OST je dulu..ambe nak habiskan siri vampire diaries, supernatural, smallville dulula...ni buzzer beat lagi hahaha

hurul said...

ambe x suka spoiler...jadi ambe akan elak tengok walaupun pic sekalipun...hahaha....agaknya shee refer to me...hahaha, ambe mmg x suka spoiler...hahaha....

so, nasib baik ambe jenguk sini just after ambe tengok ep6.....hahahha...

ooo...so ur A.N.Jell was shinwoo oppa.....tp mcm u want to be his angel instead...sebab pity him...aigooo...so sad...even part go min nam pilih bilik tea kyung pun....aigoo...so sad...huhu

part kat kedai aiskrim tu mmg x boleh blah....hahaha...sabar je la kalau kenal org mcm tu...hahaha

and part JGS senyum seindah suria tu...walla, detik yg ambe nantikan....hahaha....tp rambut dia mcm pelik semacam dowh....huhuhu

sepanduk go mi nam??????hahahaha....klako la...hahaha

xXrucciXx said...

i want to be his angel..can or not ah? ahahah..kesian woh..

kalau kenal dgn org camtu..aigoo..mmg salu gaduh jer la dgn aku..silap2 msk kedai terus mkn ice cream terus..hohoho

bile tgk rambut die..mmg rase cam nk putus urat senyum aku..adess...

HuRuL_AiNi said...

hahaha..ambe selalu fikir...korang x nak singgah makan eskrem sini ke, brapa kali ulang lalu depan kedai tu....hahaha...

neway, cek another side of shinwoo oppa ko kat blog aku...hahaha, sungguh x boleh blah

masihkah dia menjadi ANJell ko lepas ko tengok dia cenggitu?hahaha

xXrucciXx said...

dia masih A.N.Jell ku...mwahahahaha

Related Posts with Thumbnails