Tak jadi lagi...

Semalam subuh aku bgn tekak berat semacam aje, aku rilek je sbb mungkin tekak kering (kot laa aku tido mulut ternganga kan) hahaha.. tp aku rase lain mcm jer plak, lame2 makin perit. Wowwowohhh, haruslah carik panadol. Tapi aku makan paracetamol. Pastu ok sket lepas tido, tapi tibe2 cam nak jadi lagi plak. Otak aku yang separa waras ni boleh plak kate suspect H1N1. Hahaha, bukan aku ke mana pun. tapi aku perasan sakit tekak tu kene lepas kluar tgk wayang hr tuh, dahla ramai umat manusia, kot la ade yang pembawa kan, huhuhu. Malam tadi ade sakit2 badan sket, kepala rasa berat mmg tu tanda2 la kalo aku nak demam. Hari ni dah ok sket, mungkin demam ku tak menjadi.
Tapi kang kalo dah betul2 nak kene demam, mesti teruk punye...sbb dlm masa 2 bulan ni dah 2 kali demam tak jadi..adoiii.. Mak tak rela nyah!~
Blog pon aku takde feel nak update...boring!!~

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails