Rumahku Semak..!!~

"Esok mama nak korang bgn pagi, final kemas rumah, nnti esok org da smpai xla sebok"...tula pesanan mak aku sblm die tido smlm (khamis).....
So, hr ni (jumaat) dgn otometiknye aku bgn awal, kdg2 da pesan pon aku liat nak bgn awal.. hehehe, pastu sarapan pagi, fish n chips tuu.. ikan dory lagi..western beno gayenyer.. pastu smbg kemas umah, sapu2 bilik, mop lantai laaa.. bleh plak td aku btekak dgn mak aku pasal cadar katil bilik..geramnyer..aku da siap kemas bilik tu wangi2, cadar pon rate da siap sapu sume... x pasal2 die suh tuka cadar katil, hangin je..dulu die gak kate xyah tuka..tensen2..pdhal bknlaa kotor pon...geramnye pasal, aku tuka laa gak...cadar yg lame tu aku men tarekk dgn kasar, campak terus!!!!!!! satu hal nak kemas blk bilik tu..hadoiii!!! da bhabuk blk...eeeEEEeeEEEee!!!!

da siap keje aku, aku pon ngadap pc smbil cari material utk esaimen aku..byk giler!!! pastu da tgh hr sket watlaa konon cam cenderahati nk bg kat org dtg kenduri sok...da mcm org kawen lak aku tgk brg2nyer...giler byk...plak tu mak aku ni ske bende fancy2 sket..hoh! x rock aa beb!! wat bende tu smpai ler ke ptg.........

pastu abg aku n akak ipar aku pon smpai, makcik n nenek aku folo dr blkg..kete lain2 laa...waaa anak sedara aku da nampak pembesaran beliau...kepala bulat!!!!! muke sebijik cam bapak die..huhu comel!! windu gler aku kt die....cukup bulan ni kang genap la die 2 bulan..dahla budak ni panjang...aku xtaula da besa kang tggi mane lak die..x sabo tggu die beso lagik!!!




0 コメント:

Related Posts with Thumbnails