My December (Love,Hate,Festival,Family and Friends)

erghh..lame plak tgglkan blog ni..
been busy laa...let me tell about what i've been doing since aku tgglkan jap blog ni...
last saturday bes sgt..coz dpt jumpe member lame...lepak2 gi sunway pyramid n makan2..(thanx for the treat ANIM)...

and my life goes as usual..bosan..hari2 ulang alik gi ofis naek cab n lrt...tambang pegi blk almost 10bucks..adoii..mati aku...bos salu xde..kadang2 men game..tp keje tetap jln la..
alkisahnye 2nd bos da blk..abeslaa keco opis...mulut bos tu leh tahan..saket tul jiwa..patotlaa x kawen2 lagi..panas tinger jek aku dgr...

kat opis aku slalu on9 YM..yg slalu kacau aku si ARE laa..ade jer die tu...die ade plan baekknyer...we've planned to go for a holiday after completing our practicals...cam sonok je bunyiknyer..dpt gi pulau ke, pantai ke, mane2 jerlaa...especially dgn kwn2...x sabar rasenyer kan..

bile cite pasal kwn2 ni..aku br jer gado dgn sorang hamba Allah ni..adoii..jd balek!!..br nak baek smula..ntahlaa..silap aku ke die ke same2 ke...xtaula..igt aku nak agaknye jd camni..die pon satu gak..x penah nk hargai org nk tlg..marah kite blk ade laa...adeyss..last2 aku yg bingung sendiri..huh!!!..nak kate nyesal tu xlah..terkilan jer..makan atinyer!!!..ati ayam pon sdp gak heheh...

maken lame aku pk..maken benci lak dgn org mcm tu..i've kept telling to myself..jgn benci..jgn jgn jgn!!!!..but i'm tired already...knp aku yg kene paham org..tp org sikit xnak paham aku...hina sgt agaknye org mcm aku ni smpai aku ckp org xnak dgr...da x larat laa nak nangis2 ni sume..da letih taw...huhuhu....

skang ni dah hari raya aidiladha..blk umah raye lmbt sket..ni sume abg aku nye pasal laa..'flight delay' jek..nyampess!!!..nak menangis aku dok umah sewa tu bgn tido jer pg2 da dgr takbir raye..huwaa!!!!...
da nak maghrib br smpai umah..!!!!!..blk raye ape namenyer tuh...

0 コメント:

Related Posts with Thumbnails